Известие

Collapse
No announcement yet.

Табло от 1.8, 2.0 на 1.7

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Табло от 1.8, 2.0 на 1.7

    Мога ли да сложа табло от 1.8 или 2.0 с уредите за налягане на масло, температура и т.н. и какво ще ми трябва като допълнение към него- датчици ала бала ?

  • #2
    колега, не се вкарвай във филми, направо търси 1.8 или 2.0...масрафа е като на 1.7
    АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
    FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

    Comment


    • #3
      Човек...не е толкова лесно...поне тая 1.7 е от познат, няма нищичко за правене, пълно каско за 2012, гражданска, преглед, винетка....найлоните даже се показват от прага вътрешния...колата е адски запазена...никакви забележки....абе ще я видите март месец както се казва....та, какво трябва да се вземе към таблото

      Comment


      • #4
        Разгледай темите побликувани от колегата nikola_59, той пуска тема как е правил това
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RomeoSpark Покажи съобщение
          Мога ли да сложа табло от 1.8 или 2.0 с уредите за налягане на масло, температура и т.н. и какво ще ми трябва като допълнение към него- датчици ала бала ?
          Може да се сложи.
          Окабеляването е налично, така че ще ти е достатъчно да си намериш и съответните датчици за налягането и температурата на маслото и да ги монтираш на съответните им места в двигателя.

          Аз лично съм го правил това.

          Успех!
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • #6
            Само като забележка да спомена, че е възможно да нямаш фабрична дупка за датчика за температурата на маслото. Съответно се разпробива такава или сменяш направо фланеца на масления филтър. Естествено е свързано с неприятно разглобяване и източване на масло. Пиша го, понеже сменявах въпросния фланец и този, който взех нямаше фабричен отвор, та разпробивах.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              Много Ви благодаря колеги

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                Съответно се разпробива такава или сменяш направо фланеца на масления филтър. Естествено е свързано с неприятно разглобяване и източване на масло.
                Сменяването на фланеца лесно води до още една екстра - радиатор за охлаждане на маслото. На 1,7 го няма.
                Last edited by Furious 155; d.m.y г., 09:53.
                166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                Comment


                • #9
                  А някой може ли да ми каже,тоя фланец има нещо като маслен термостат нали?Има ли склонността това нещо да се поврежа и на колко градуса на маслото отваря?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    А някой може ли да ми каже,тоя фланец има нещо като маслен термостат нали?Има ли склонността това нещо да се поврежа и на колко градуса на маслото отваря?
                    Има да - Термостатът отваря на 87 градуса на маслото. Нямам идея дали се поврежда.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #11
                      От това има само предимства- постоянен контрол над темп. на маслото
                      Иначе аз знам за 82 градуса температура на отваряна ( ама то нема значение)
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        Ами може би истината е някъде по средата-той и другия термостат почва да отваря при една температура,но е напълно отворил при по-висока...тъй че.Аз се съмнявах,че моя маслен термостат не работи,затова питах-но онзиден при 87-8 градуса на уреда за водата,пипах маркучите и масления радиатор и бяха топли,значи отваря пущината.Само че бяха наистина едвам затоплени,не горещи.Радиаторът на водата например си пари направо като отвори другия термостат...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                          Ами може би истината е някъде по средата-той и другия термостат почва да отваря при една температура,но е напълно отворил при по-висока...тъй че.Аз се съмнявах,че моя маслен термостат не работи,затова питах-но онзиден при 87-8 градуса на уреда за водата,пипах маркучите и масления радиатор и бяха топли,значи отваря пущината.Само че бяха наистина едвам затоплени,не горещи.Радиаторът на водата например си пари направо като отвори другия термостат...
                          Да ама при 87 на водата и то ако ги е достигнала сега маслото е на не повече от 60-65 градуса , особенно зимата,аз имам уред и за температурата на маслото.
                          трябва бая каране за да загрее и маслото до границата на отваряне на термостата. Иначе ако ти е леко отворен масленият термостат винаги ще са леко топли маркучите ама нема ти загрява маслото
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                            Само като забележка да спомена, че е възможно да нямаш фабрична дупка за датчика за температурата на маслото. Съответно се разпробива такава или сменяш направо фланеца на масления филтър. Естествено е свързано с неприятно разглобяване и източване на масло. Пиша го, понеже сменявах въпросния фланец и този, който взех нямаше фабричен отвор, та разпробивах.

                            Не ,че е възможно да няма дупка за датчика ми е задължително ,та пробиването или сменяването на фланеца е неизбежно ,ако искаш да ти се мести срелката за температурата на маслото.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #15
                              Колеги , ако може някой да ми подскаже къде да търся оригиналните букси на инсталацията. Сдобих се с табло с датчици (моята 1,7/8в няма) ,смених го, имам и маслен радиатор (вече монтиран , но не и свързан все още). Та остава да намеря буксите и да монтирам датчиците за да оживеят уредите за маслото.
                              Предварително ви благодаря , прегледах в публикациите на колегата nikola_59 ,но не намерих въпросната тема...
                              Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

                              Comment

                              Working...
                              X